2014. december 16., kedd

❅ Adventi vásár ❅

Alapvetően mindig fontosnak tartottam a közösségépítést, akármilyen kis csoportról legyen szó. Ennek ellenére csupán az utóbbi másfél - két évben kezdtem hozzájárulni ehhez a gyakorlatban is. Többek közt olyan helyi programon vettem részt, amit egyébként - részben a tömegiszonyom, részben a lustaságom miatt - kihagytam volna. Azonban erőt vettem magamon, időt szántam rá, s végül nem bántam meg egyetlen percét sem! 

Tehát jól működhetett volna ez az egész "részt veszek a közösség életében" című dolog... Ám időközben aktivista lettem. A szervezet pedig ugyanúgy egy közösség - nem is akármilyen  -. Bármilyen programról van szó, a mai napig vígan ugrok, ha hívnak. Nem ragozva; az új társaságom hamar fontosabbá vált. Ennek nyilván ugyanúgy van hátránya, mint előnye.

Az elmúlt hónapokban jó pár helyi rendezvényről csúsztam le, amin szívem szerint részt vettem volna. Elhatároztam hát; ha máson nem is, a december 14-én zajló adventi vásáron ott leszek!
Körülbelül 6-7 standot állítottak fel. Mindegyiket végignéztem, de a legtöbb időt a mézes és a natúrkozmetikumos résznél töltöttem.

Imádom a természetes kozmetikumokat és a mézre is nagyon rákaptam mostanság, ezért kifejezetten örülök annak, hogy lehetőségem van mindkét termékből úgy vásárolni, hogy azzal hazai termelőt / készítőt támogatok. (Aprócska plusz; a szállítással sem terhelem így a környezetünket, hisz nem utaztatják országokon keresztül az árut. Mielőtt bősz netes rendelésbe kezdene valaki, mindig érdemes előtte körbenézni, hátha beszerezheti az adott portékát egy közelebbi helyről. Netalán akár olcsóbban.)
Mindössze fél órát szántam a nézelődésre, amiből bő egy - ha nem másfél - óra lett. Két féle bio-nak mondható szörpöt is vettem, ami házi készítésű és nem tartalmaz semmi felesleges adalékanyagot. Ha jól emlékszem ezelőtt még nem ittam ehhez hasonlót, úgyhogy részint ezért szerettem volna kihasználni az alkalmat. Nem bántam meg. Az akácos nagyon finom volt!

Emellett a képeken látható két natúrszappannak sem tudtam ellenállni.

Bár nehezemre esik elképzelni használat közben, régóta ki szeretnék próbálni egy sampon szappant, mivel ezekbe általában sokkal kevesebb vegyszert tömnek, mint a gyári, normál társaikba. Ebből nem volt választék, úgyhogy az egyetlen verziót, a csalános-söröset hoztam el.

Az a tipikus sör szag határozottan érezhető rajta, ami eleinte kimondottan irritálta az orrom. Mára mégis sikerült megbarátkoznom vele.
Összetevők
Ha a sampont hajlandó vagyok szappanra váltani, akkor miért ne próbálhatnám az arcradírozót is ezzel helyettesíteni?

Sokáig vacilláltam, míg végül a mákos-körömvirágos szappan mellett döntöttem.
Az illatáért oda és vissza vagyok! Olyan kis különleges... legszívesebben beleharapnék!
O(≧∇≦)O
Összetevők
Közös jellemzőjük, hogy az összetevőik kimondottan barátságosak. Egyetlen olyan alkotóeleme sincs, ami káros lehetne a szervezetre.

Izgatottan várom a percet, mikor kipróbálhatom őket, s feltétlen megosztom veletek a tapasztalataim! 

Addig is várom a kommenteket! 
Ti hogy álltok az ilyen termékekkel? Kipróbálnátok? Esetleg már volt alkalmatok használni? Ha igen, nektek mennyire vált be?

Köszöntem a figyelmet!
A GP legyen veletek! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése